مصاحبه اختصاصی با جناب آقای قلی زاده
 
Jansu Network Marketing
بازاریابی شبکه ای به شماره مجوز 0427749506

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بسمه تعالی

مصاحبه با جناب آقای قلی زاده

1-لطفا مقداری از سوابق خود در زمینه تجارت و بازاریابی را بیان نمایید؟

به لطف خداوند متعال فعالیتهای تجاری مجموعه از سال 1370 با صنایع غذایی شروع شد ودر زمینه تبدیل محصولات کشاورزی ، فراوری محصولات دامی و بسته بندی حبوبات و خشکبارتوسعه یافت. با توجه به کثرت مخاطبین شرکت و با توجه به اینکه بازاریابی شبکه ای و فروشگاههای مجازی در اقتصاد دنیا نقش تعیین کننده ای پیدا کرده اند ، مدیریت شرکت بر آن شد تا فعالیت شرکت را به این سمت و سو هدایت نماید.


2-هدف شما از تأسیس شرکت وفعالیت درزمینه بازاریابی شبکه ای چیست ؟

قطعاً هر شرکتی صرف نظر از دیدگاههای اقتصادی نگاهی به ایجاد اشتغال و کار آفرینی برای جذب جوانان کشور به عنوان وظیفه ملی دارد شرکت جانسو با قصد جذب نیروهای مستعد برای توسعه فعالیتهای اقتصادی که منجر به افزایش تولید داخلی خواهد شد وارد فعالیت بازاریابی شبکه ای شده است .


3-به نظر شما یک شرکت بازاریابی شبکه ای موفق چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ - شرکت شما تا چه اندازه این ویژگی ها را داراست؟

شرکت بازاریابی شبکه ای موفق شرکتی است که می تواند کالاهای با کیفیت را با قیمت مناسب به دست مصرف کننده برساند که لازمه این کار تربیت نیروهای مستعد برای فروش کالاست شرکت جانسو فعالیت خودرا بر این اساس استوار نموده است و نتیجه خوبی هم گرفته است .


4-به نظر شما چه اقداماتی فعالیت بازاریابی شبکه ای را به سمت فعالیت شرکت های هرمی سوق می دهد و راهکارهای پیشگیرانه شرکت کدامند؟

آنچه سبب می شود شرکتها بسوی هرمی شدن  بروند عبارت است اغواگری و ایجاد توهم در جلسات با نیت فروش کالاها ی بی کیفیت با قیمت های بالا و معرفی کار با توهمات درآمدهای میلیونی بدون تلاش در مدت کوتاه که عملاً امکان پذیرنیست . برای پیشگیری از افتادن در ورطه فروش غیرواقعی باید کالاها مرغوب با قیمتهای واقعی عرضه شوند و در عین حال آموزش های فروش کالا برمبنای خرده فروشی بدون هیچگونه اغواگری تنظیم شود وبازاریاب واقعاً برای فروشندگی تربیت شود.


5-به نظر شما برای اینکه بازاریابان یک شرکت موفق و سالم عمل کنند ، شرکت چه برنامه هایی را باید مد نظر داشته باشد؟

اصول اساسی که می تواند یک شرکت بازاریابی را به سمت موفقیت هدایت نماید عبارتند از صداقت در گفتار و عمل ، شفافیت برنامه ها و هدفهای شرکت و ایجاد سیستم آموزشی مبتنی بر فروش


6-تولید کننده بودن شرکت و ارائه محصولات منحصر به فرد در موفقیت شرکت چه نقشی را دارد؟ و به نظر شما محصولاتی که شرکت ها ارائه می دهند باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا شرکت را به اهدافش نزدیک کند ؟

اگر شرکت تولید کننده محصولات خود باشد مسلماً موفق تر خواهد بود چون بر خورد مستقیم با مصرف کننده دارد و باز خورد مسائل مربوط به کالاسریعتر و راحت تربدست شرکت می رسد و میتواند راهگشای رفع مشکلات احتمالی در آینده باشد .همانگونه که گفته شد کالاهاحداقل دو خاصیت کیفیت و قیمت مناسب را داشته باشند.


7-چه برنامه هایی برا ی حمایت از مصرف کننده نهایی دارید؟ و این گروه در شرکت شما چه جایگاهی دارند؟

مهمترین جایگاه دراین صنعت همانا مصرف کننده نهایی است و تنها عامل موفقیت در ایجاد کارآفرینی و در آمد زایی به صورت برد- برد ارائه خدمات مناسب برای مصرف کننده نهایی و جلب رضایت اوست در غیر اینصورت هیچ موفقیتی حاصل نخواهد شد.


8-چه سهمی از سود شرکت باید به پرداخت پورسانت اختصاص پیدا کند و کدام نوع از پورسانت های خرده فروشی یا مجموعه ای دراولویت طرح درآمدی شما قرار دارد و به چه علت ؟

50 % از فروش با اعمال ضریب کالا سهم بازاریاب در شرکت می باشد و اولویت پورسانت ها ، پورسانت  خرده فروشی و شخصی است و بعداز آن فرد روی تیم سازی  و پورسانت هایی که از تیم سازی  کسب می شود ،کار می کند .


9-به نظر شما در مورد آیین نامه موضوع تبصره ماده 87 قانون نظام صنفی چیست ؟ این آیین نامه چه مقدار ضعف های قانونی موجود در زمینه بازاریابی شبکه ای در کشور را پوشش می دهد؟

مسلماً هر سیستم جدیدی که وارد یک جامعه بزرگ شود، مشکلاتی خواهد داشت علیهذا در زمینه فروشگاه مجازی و بازاریابی شبکه ای و بازاریابان و مواردی که در این صنعت مهم هستند طی آئین نامه ابلاغی به خوبی بیان شده است و انشاالله با تلاشهایی که در جهت تکمیل و اصلاح قوانین مربوط به این صنعت به عمل               می آید مشکلات احتمالی پوشش داده خواهد شد.


10- به نظر شما چه مشکلاتی پیش روی این صنعت در کشور می باشد و راهکارهای برطرف کردن آنها چیست ؟

اولین مشکلی که برای این حرفه پیش روست سوء استفاده یکسری آدم های سود جو از افرادی که به عنوان بازاریاب و تأمین کننده وارد این حرفه می شوند در جهت مقاصد خود ، عدم اطلاع رسانی کافی به اقشار جامعه برای پیوستن به این صنعت با دید بازمشکلات موجود هستند که برای جلوگیری از آن استفاده بیش از پیش از افراد آگاه براین صنعت در امور مدیریتی ونظارتی توسط دولت میتواند کار ساز باشد.


11-دو تخلف استراتژی فروش و فعالیت در شعب غیر قانونی این روزها خیلی به چشم می خورد ، علی رغم اطلاع رسانی های انجام گرفته باز هم شاهد وقوع آن ها هستیم ، به نظرتان علت ریشه ای وقوع این تخلفات چیست و برای از بین بردن آن ها چه اقداماتی و توسط کدام یک از عناصر فعال دراین حرفه باید صورت بگیرد؟

اگر ایده شرکت رسیدن به ثروت و پولدارشدن درکوتاهترین زمان باشد قطعاً استراتژی خودرا بر روی فروش های غیر اصولی بنا خواهد کرد و تنها راه رسیدن به این هدف افزایش تعداد نیروی انسانی و تحمیل کالا بر آنها خواهد بود که قطعاً برای جذب این افراد مکان لازم است و به ناچار به سمت دفاتر غیر قانونی روی خواهد آورد برای جلوگیری از آنها شرکت ها با مدیریت اصولی میتوانند بدون نیاز به تعدد دفاتر اعم از قانونی و غیر قانونی فعالیت نمایند.


12- بیشترین مشکلاتی که بازاریابان با آن سرو کار دارند چه مواردی می باشد و از نظر شما نقش شرکت ها در ایجاد و حل مسایل بازاریابان چه میزان است؟

شرکتی که بازاریاب در آن فعالیت می کند باید از نظر ساختار مدیریتی و آموزشی بر پایه درست و اصولی استوار باشد تا بتواند بازاریاب خود را بررسی و درمسیر صحیح هدایت نماید.


13-نقاط ضعف و قوت شرکت خود را چگونه ارزیابی می کنید؟

بزرگترین نقطه قوت شرکت انتخاب محصول با کیفیت و آموزش اصولی و حرفه ای بر مبنای علم بازاریابی شبکه ای برای این صنعت است این تلاش با آزمون و خطاهایی روبه رو است ولی سعی شرکت براصولی کردن هر چه بیشتر و اجرای درست این سیاست  می باشد.


14-آینده بازایابی شبکه ای در ایران را چگونه ارزیابی می کنید؟

چنانچه حمایت دولت ، نظارت اصولی و آموزش های علمی مستدام باشند آینده ای درخشان پیش روی شرکتهای بازاریابی شبکه ایی و بازاریابان آنهاست.


15-شرکت شما در پنج سال آینده در چه جایگاهی قرار گرفته ؟ آیا چشم اندازی برا ی آینده خودتان ترسیم کرده ایدو چه برنامه ریزی هایی برای رسیدن به جایگاه مورد نظرتان دارید؟

شرکت جانسو در 5 سال آتی که صددرصد برای رسیدن به این جایگاه برنامه ریزی و چشم اندازی وجود دارد . سرفصل  این برنامه های شرکت در چشم انداز اجرای سیاستهای اقتصادی بر پایه آموزش های علمی نتورک مارکتینگ و تولید و ارائه محصولات با کیفیت و حمایت و پیگیری همه جانبه شرکت از بازاریابان و مصرف کنندگان  است .


16- توصیه شما به افرادی که قصد تاسیس شرکت بازاریابی شبکه ای را دارند چه مواردی است ؟

کسب اطلاعات و آگاهی کامل در این زمینه قبل از وارد شدن به این حرفه مهمترین عاملی است که مدیران این شرکتها باید برآن اهتمام ورزند.


17- نظر شما راجع به سایت mlmbook.ir چیست و آیا مطالب آن را مطالعه کردید؟

سایت بسیار خوبی است مسائل بازاریابی شبکه ای را به خوبی رصدمی کند و خوشبختانه مخاطبین زیادی هم دارد و رسالتی را که در جهت معرفی بازاریابی شبکه ای بر دوش گرفته است بخوبی انجام می دهد و ما به نوبه خود ازهمت بلند گردانندگان این سایت تشکر و قدردانی بعمل می آوریم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


بازاریابی شبکه ای جانسو
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان Jansu Network Marketing و آدرس jansu-net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 1516
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1